اندازه آلت تناسلی مردانه و ارتباط آن با خواسته زنان
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

کوچک بودن آلت تناسلی مردان

اکثر مردان گمان می کنند آلتشان از اندازه طبیعی کوچکتر است. این تفکر در نتیجه مشاهده کردن آلت شل، از بالا در دستشویی و مشاهده فیلم های پورنویی است که در آن مردان خوش هیکل، بدون خستگی، در حال معاشقه با “ستارگان” پورنو می باشند و نهایتا با انزالهایی عجیب رابطه ی جنسی آن ها تمام می شود.

در واقع اگر به آلتتان از بالا نگاه کنید، آن را کوچکتر از اندازه واقعی خواهید دید: برای مشاهده اندازه واقعی باید از گوشه و در آینه آن را مشاهده کنید. در عین حال فراموش نکنید که زمانی که به فیلم های پورنو نگاه می کنید، اشخاص”معمولی” را نمی کنید. شما در فیلمهای پورنو در حال تماشای تعداد بسیار کمی از مردانی هستید که به دلیل آلت های بزرگ، در این حرفه استخدام شده اند. در عین حال رابطه ی جنسی طولانی آنان به این خاطر است که آنان کاملا از عشق و علاقه و شور و حرارت به دور بوده و به عنوان یک زن به زنان نگاه نمی کنند بلکه احساس آن ها درست مانند احساس کسی است زمانی که مشغول تایپ با کامپیوتر می باشد: یک شغل مکانیکی. نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که یادگیری رابطه جنسی و سکس از طریق فیلم های سکسی، درست مانند این است که بخواهید با دیدن فیلم های جکی چان، دعوا کردن در خیابان را یاد بگیرید.

آیا زنان آلت مردانه بزرگ را دوست دارند؟

نه اینطور نیست. البته برخی از زنان امکان دارد به آلتهای بزرگ علاقه داشته باشند اما اکثریت زنان اینگونه نیستند. مشکل در این مسئله نگاه مردانه است که می گویند : بزرگتر = بهتر. این نگاه از میزان لذت بردن مردانه ناشی می شود: مالش بیشتر = لذت بیشتر. به همین علت مردان گمان می کنند که آلت هرچقدر بزرگتر باشد، زن لذت بیشتری خواهد می برد. ولی زنها مثل مردان در رابطه جنسی در پی مالش فیزیکی نیستند. آنان به دنبال رابطه حسی هستند، احساس مورد عشق قرار گرفتن شدن، احساس خاص و گرامی بودن و در همینطور احساس نزدیک بودن و صمیمیت با شریک جنسی خود.

شما می توانید با مراجعه به انجمن های زنان در رابطه با رابطه جنسی (سکس) در اینترنت و تلاش برای بحثی جدی در رابطه با اندازه آلت تناسلی مردانه دست پیدا کنید. چندان موفقیت چندانی به دست نخواهیم آورد. انجمن های سکس مردانه است که در رابطه با اندازه بزرگ آلت تناسلی مردان تبلیغ می کند و گمان می کنند اندازه بزرگ آلت تناسلی باعث لذت بیشتر و سکس بهتر خواهد شد. اگر این مسئله را باور ندارید می توانید “what women think about penis size” را در گوگل سرچ کنید. اگر قادر باشید از سانسور گذر کنید، نتیجه آن مجموعه ای از هزارن صفحاتی است که تبلیغات فروش بزرگ کننده های آلت جنسی مردانه را تبلیغ کرده اند و ادعا دارند که اندازه بزرگ آلت تناسلی مردانه تاثیر بسزایی در بهتر شدن سکس با شریک جنسی می باشد و اگر دقیق نگاه کنید متوجه خواهید شد که سایت های زنانه کمی نیز وجود دارند که با این امر مخالفت می کنند و کمتر سایت زنانه ای خواهید یافت که بگویند اندازه و طول آلت مردانه مسئلۀ مهمی برای زنان باشد.

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-اندازه آلت تناسلی مردانه و ارتباط آن با خواسته زنان





:: برچسب‌ها: اندازه آلت تناسلی مردانه , اندازه قضیب ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: